-
שילוחים,החזרות וזיכויים בחנות דרופשיפינג
היי,
ראשית אני מודה מראש על הנכונות והרצון לעזור. יש לי מספר שאלות בנוגע להתפעול חנות דרופשיפינג:
- בהמשך להדרכה שצפיתי ביוטיוב, כיצד אני מזכה לקוח ששילם באשראי דרך חברת סליקה, פייפאל או אמצעי אחר?
- במקרה של החזרה הלקוח קצה אמור להחזיר את המוצר ישירות לספק (בתווך שלי)- האם כתובת ההחזרה (סין) לא מעלה שאלות מצד הלקוחות לפי נסיונכם?
- מנסיונכם, במידה ולקוח החזיר מוצר וקיבל סירוב על החזר כספי מסיבה כלשהי. נוצרת בעצם עלות שילוח נוספת (כי הלקוח יחשוב לעצמו שנכון לפחות המוצר יהיה בידיו מאשר בכלל לא)?
- במידה ולקוח רוכש בחנות מספר מוצרים שמקורם מספקים שונים, מה אתם מציעים לעשות במקרה של ריבוי חבילות ועלויות השילוח הנגזרות מכך (הרי לא הגיוני שלקוח ישלם משלוח בנפרד על כל מוצר)?
-
הפוסט הזה נערך לפני 8 חודשים, 3 שבועות על ידי
ניר אביטל.
מצטערים, לא נמצאו תגובות.
נא התחבר על מנת להגיב.