שאלות ותשובות

כאן ניתן לשאול שאלות, להעזר אחד בשני ולקבל תמיכה מהמומחים שישמחו לסייע בכל נושא.

  • שילוחים,החזרות וזיכויים בחנות דרופשיפינג

    Posted by ניר אביטל on 22/06/2024 ב21:26

    היי,

    ראשית אני מודה מראש על הנכונות והרצון לעזור. יש לי מספר שאלות בנוגע להתפעול חנות דרופשיפינג:

    1. בהמשך להדרכה שצפיתי ביוטיוב, כיצד אני מזכה לקוח ששילם באשראי דרך חברת סליקה, פייפאל או אמצעי אחר?
    2. במקרה של החזרה הלקוח קצה אמור להחזיר את המוצר ישירות לספק (בתווך שלי)- האם כתובת ההחזרה (סין) לא מעלה שאלות מצד הלקוחות לפי נסיונכם?
    3. מנסיונכם, במידה ולקוח החזיר מוצר וקיבל סירוב על החזר כספי מסיבה כלשהי. נוצרת בעצם עלות שילוח נוספת (כי הלקוח יחשוב לעצמו שנכון לפחות המוצר יהיה בידיו מאשר בכלל לא)?
    4. במידה ולקוח רוכש בחנות מספר מוצרים שמקורם מספקים שונים, מה אתם מציעים לעשות במקרה של ריבוי חבילות ועלויות השילוח הנגזרות מכך (הרי לא הגיוני שלקוח ישלם משלוח בנפרד על כל מוצר)?
    • הפוסט הזה נערך לפני 8 חודשים, 3 שבועות על ידי  ניר אביטל.
    ניר אביטל הגיב/ה לפני 8 חודשים, 3 שבועות 1 משתמש · 0 תגובות
  • 0 תגובות

מצטערים, לא נמצאו תגובות.

נא התחבר על מנת להגיב.

Start of Discussion
0 מתוך 0 תגובות June 2018
עכשיו

טופס דיווח תקלות

מצאתם תקלה באתר? כפתור שמוביל לשום מקום? משפט לא ברור באנגלית שצץ לפתע? נשמח שתדווח לנו עליה בטופס הבא:

*טופס זה לא נועד עבור שאלות מקצועיות ופניות בנושא לא ייענו. מוזמנים לשאול כל שאלה בנוגע לקורסים או WordPress בפורום התמיכה באתר.